. En weer naar Nederland :-)

10 juli 2019 - Ouddorp, Nederland

Hoeveel kun je reizen op een dag...

Om 07.00 lopend naar de metro, freddo cappuccino met amandelmelk en twee koulouri mee voor 't ontbijt onderweg. Het was niet eens zo heel druk, dus na een paar haltes kon ik zitten.Ik was lekker bezig op mijn telefoon, is opeens 't licht uit in de metro, en wel heel verdacht stil. Waren alle passagiers al uitgestapt en stonden op 't perron te wachten tot de volgende metro kwam...dus ook maar uitgestapt...

Op 'het vliegveld meteen bagage kunnen inchecken, er was geen rij, even wachten tot de gate openging, Marc hield me op de hoogte van de vlucht van het vliegtuig naar Athene, mijn uitzicht was een metalen afscheiding, dus alle info was welkom. Voor ik 't wist zat ik in het vliegtuig. De achterste rij had ik voor mezelf, echt fijn.

Op Schiphol met handbagage koffertje zo weer buiten, in de auto bij Marc gestapt. Verhalen verteld bij mijn ouders. Thuis de tas gepakt, beestjes in de reis mand en weer in de auto. Nu naar Ouddorp.

Lekker samen genieten van 't buitenleven en nagenieten van de Athene ervaring.