Op naar het Zuiden

2 september 2018 - Bad Füssing, Duitsland

Na nog een laatste lekker ontbijtbuffet in de Moezelstreek, waar ze elke ochtend verse champignons met courgette speciaal voor Saskia bakten, konden we de koffers weer in de auto laden. Dat ging natuurlijk niet zomaar, want de kofferbak van de auto zat al half vol met boodschappen die we in Kaufland hadden ingeslagen. Dus Saskia aan de slag met operatie herschikking, en Marc ondertussen afrekenen en uitchecken. Daarna hadden we een reis van 6 uur inclusief een paar pauzes voor de boeg, om uiteindelijk aan te komen in Bad Fuessing. En of het de moeite waard was. Een prachtig hotel met super vriendelijk onthaal door dames in Beiserse kleding. Haarfijn werd ons uitgelegd hoe alles werkte in het hotel, waar we alle thermaalbaden en de sauna konden vinden, en waar onze kamer lag. Ook toen we vroegen waar we het beste veganistisch konden eten werden we doorverwezen naar de oudste en wellicht beste Italiaan in het dorp, met steenoven in het restaurant. We besloten om eerst bij te komen in het bad, de sauna, het stoombad en de rustruimte. Die zagen er allemaal super verzorgd en enorm sfeervol uit. Prachtige kleuren, heerlijke geuren. Vol trek daarna in de auto naar het centrum, op zoek naar Gran Sasso. We kunnen niets anders zeggen, super leuke avond gehad, heerlijk gegeten. Leuke sfeer, stijlvol ingericht, verse ingrediënten en alles vol van smaak. Met onze buiken gevuld konden we terug naar het hotel, om daar nog even uit te buiken.

1. Toos:
    2 september 2018
    Leuk beeldend verslag!! Jullie hebben morgen een heerlijke dag voor de boeg!! Geniet ervan!!💋💋